מדיניות ביטולים והחזרות

  • איזה כיף שבחרת בנו לחידוש המלתחה שלך 
  • כמה פרטים בסיסיים:
    1. בארגז המשלוח שתקבל יהיה פרטי העסק .
    2. עלייך לוודא כי לא נעשה בפריט כל שימוש, שהתווית  מחוברת אליו ושהשליחה מתבצע תוך 2 ימי עסקים מיום קבלת החבילה או תוך 2  ימי עסקים במידה ואתה מעוניין  בקבלת החזר כספי (בניכוי 5% מעלות הפריט כחוק).
    3. פריטים שנקנו בסייל ניתנים להחלפה עד 2 ימים מיום קבלת החבילה.
    4. תוכל לשלוח את החבילה חזרה אלינו עטופה באריזה שתקבל .
    5. כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים ולנהלים של חברת האשראי.
    6. מובהר ומודגש כי פריטים אשר נרכשו במסגרת מבצעים ו/או סוף עונה, ניתנים להחזרה תוך 2 ימים מיום קבלתם וזאת בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
    7. לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.
      רכישות שבוצעו באמצעות גיפט קארד יוחזרו כזיכוי לאתר בלבד.
    8. פריטים אלו הם פריטים במהדורה מוגבלת עם מלאי מוגבל ואין אפשרות לעבור את ה2 ימי עסקים בהחלפה או החזרה ,בנוסף יש ליצור קשר טלפוני ולתאם את הפעולות הנעשות תודה!
    9.  החזרות והחלפות מתבצעות רק אחרי שיחה עם אחד מהעובדים באתר ואחרי שאמרו לכם איך לבצע את ההחלפה/החזרה .

     

  • כעת, יהיה עלייך לבחור באיזו שיטה הכי נוח לך לבצע את ההחלפה/ההחזרה
  • 1. שליחה באמצעות דואר ישראל:
  • עלייך להכניס לחבילה את הפריט אותו תרצה להחזיר/להחליף, לצרף לחבילה את תעודת המשלוח (קבלה) בה ציינת אלו פריטים אתה שולח אלינו חזרה ואת סיבת ההחזרה.
  • עלייך להדביק את מדבקת הגוביינא על גבי החבילה (שים לב שהמדבקה מכסה את פרטייך על מנת שהחבילה לא תישלח בחזרה אלייך!).
  • לאחר מכן, עלייך לגשת לסניף דואר ושלח את החבילה למשרדינו, מדבקת הגוביינא מאפשרת שליחה של החבילה ללא תשלום.
  • 2. החלפה/ החזרה בסטודיו שלנו: (חייב לתאם טלפונית)
  • תוכל להגיע לסטודיו שלנו עד 2 ימים (לביצוע החלפה) / עד 2 ימי עסקים (לביצוע החזרה) ממועד קבלת החבילה.
  • אם ברצונך להחליף את הפריט: עלייך פשוט לבחור בפריט אחר בסטודיו.
  • אם ברצונך להחזיר את הפריט: עדכן את המוכרות\ים בסטודיו והן יעבירו את חבילתך לשירות הלקוחות שיצרו עמך קשר טלפוני לביצוע ההחזר הכספי.
  • הסטודיו שלנו ממוקם אילת 17בתל אביב ופתוח בימים א'-ה' בין השעות 10:00-17:00, בימי 
  • ברגע שחבילתך תתקבל במשרדינו, שירות הלקוחות שלנו יצרו עמך קשר טלפוני.

  • אספקה ומשלוחים 
  • לפניך 3 אפשרויות:

    1. דואר ישראל – החבילה תגיע לסניף הדואר הקרוב לביתך. זמן אספקת משלוח דואר רשום הינו תלוי בדואר ישראל, אנו מתחייבים ל14 ימים, אך לרוב אינו עולה על 10 ימי עסקים. שירות זה הינו בעלות של 20₪ בלבד.
    2. שליח עד הבית – זמן אספקה בדרך כלל  עד 4 ימי עסקים (בדרך כלל מגיע אחרי 48 שעות אך לא יכולים להתחייב), לא כולל יום ההזמנה עצמו. 

    שירות זה הינו 50 ש״ח: 

     

    • זמני אספקת המשלוח הם בשעות היום, ועל כן כדאי לתת כתובת בה הייה זמין במשך היום.  בזמני סיילים ובלאק פרידיי ייתכנו עיכובים בזמני המשלוחים.
    • איננו יכולים לקחת אחריות על עיכובים שהינם בחזקת אחריותם של חברות השילוח השונות, אך תוכל ליצור קשר אתנו בטלפון או באי מייל לכל בעיה או שאלה.
    • במידה ומסיבה כלשהי חברות השילוח לא יוכלו להעביר את ההזמנה שלך לכתובת המצוינת, אנו ניצור אתך קשר ונמצא פתרון חלופי שמתאים לשני הצדדים בעניין.
      3. קיימת אפשרות לאיסוף עצמי, ללא עלות נוספת:
    1. ניתן להגיע בתיאום מראש בלבד. כתובתנו רח' אילת 17 תל אביב, שעות פעילות שירות הלקוחות שלנו לתיאום הגעה: ימים א' – ה' בין השעות – 10:00-18:00.
    2. טלפון: 0525349060
    3. הזמנה שבוצעה בשיטת איסוף עצמי:

      ניתן לאסוף עד שבועיים מיום ביצוע ההזמנה.

      החלפת מוצרים תוכל להיעשות עד שבועיים מרגע ביצוע ההזמנה, או עד שבועיים ממועד האיסוף - המוקדם מבניהם.

      החזר כספי יינתן עד שני ימי עסקים מיום איסוף החבילה, בניכוי 5% מסכום ההזמנה

      ולא יהיה החזר על המישלוח!. 

      חוויה נעימה